duminică, 24 iulie 2011

Vreti sa iesiti dintr-o relatie si nu stiti cum ?

Salutari la toata lumea...

               O sa ma recomand simplu Claudiu si as vrea sa va impartasesc de ce am facut acest blog.
Am ales sa fac asta  pentru ca e mai simplu decat un site si vreau sa vad sincer cat de receptiva este lumea la acest nou serviciu pe care vreau sa il ofer.
              Sunt sigur ca toti am trecut macar o data in viata prin momentul de a pune capat unei relatii si nu ne-a fost chiar usor.Poate din simplu motiv ca esti mai pudic(a) si nu ai curaj,poate pentru ca ai petrecut multe momente frumoase cu acea persoana si nu vrei sa o vezi ca sufera,poate ca vrei sa eviti o criza a ei pentru ca sti ca nu ar reactiona tocmai bine.Motive ar fi multe si fiecare si le stie pe ale lui,important este sa iesiti dintr-o relatie cu capul sus si sa va puteti continua viata.
             Bine multi ar spune acum ca e mai simplu sa trimiti un mail sau un sms si sa rezolvat problema.Oare?
Adica putem fi siguri ca o sa renunte asa usor,ca nu o sa ne caute in continuare,ca nu o sa ne faca vreo scena la munca sau in fata usii.Poate ca da sau poate ca nu; asta depinde de fiecare persoana in parte si aici numai voi puteti sti sau macar banui cum ar reactiona.Sunt sigur ca va intrebati acum cum as putea sa va ajut eu.
            Este foarte simplu.Ne intalnim ,vorbim si imi spui cateva dintre motivele pentru care tu vrei  sa te desparti si eu ii dau vestea in locul tau.Discutam si despre el sau ea cum este ca persoana la ce ar trebui sa ma astept,sa fiu mai bland sau agresiv in tonul care il folosesc si unde ar fi cel mai bine sa ii dau vestea.Asta ca sa evitam sa fiu luat la bataie intr-o scara de bloc doar pentru ca eu sunt mesagerul.
           Acest tip de afacere functioneaza de ani buni in State si chiar si in Germania cu un real succes de cativa ani..Deci daca doresti sa ii dau eu vestea in locul tau,nu ezita sa ma contactezi.

claus_soby@yahoo.com

0722.676.837
    
            
    

Un comentariu: